dijous, de novembre 09, 2006



Imatges del primer concert, improvizat, del grup, encara sense nom. Els dilluns hi ha micro obert al Club 13, a Cheng Fu lu, i quan en Hannes i en Rubén van passar-s'hi, van veure que no hi tocava ningú, dilluns passat. Així que, quan ja m'anava a ficar al llit, rebo una trucada que em diu: Vine. Ja! Vaig recollir de camí alguns becaris, que van fer pujar el públic fins a una dotzena, i en un moment estàvem tocant una sel·lecció dels nostres temes...vaja, els únics temes que es poden tocar. Manera curiosa de començar la setmana, mentre rebia notícies tripartites des de Catalunya. De debó que m'han sorprés, els de l'Entesa...

I que més...ah, sí, que demà me'n vaig a Tailàndia, a Bangkok, fins dimecres, ueeeeé! Prometo reportatge escruixidor.

Una abraçada forta

1 comentari:

Anònim ha dit...

Però currar curres no? Quina vidorra!