dissabte, de juliol 22, 2006

Pirineu- Sort- Taüll-Aigüestortes

Taüll

Al campanar de Sant Climent...és clar

Sant Climent de Taüll

Mural de Santa Maria de Taüll.



...he descobert el YouTube i estic jugant una mica...

Continuen els passeigs pel país, aprofitant els caps de setmana i els dies que em prenc per a estirar-los. Aquest cop, Sort i Vall de Boí.

A Taüll ens vam trobar amb la Festa Major. Per un dia no veiem a la Banda del Coche Rojo, que hi havia tocat la nit anterior, el dissabte 15 de txuriol, segons el cartell de festes escrit en dialecte.Tot i així, a sota de l'escenari vaig trobar-hi el full de diseny del backline. Si la Banda el vol de record, que m'ho digui, i si no el subastaré a l'eBay, que això ja comença a valer diners.

Malgrat no haver vist el concert gran, vam disfrutar de la festa. Una banda de vents anava de bar en bar acompanyant als joves del poble (uns 10) que a canvi de ballaruca rebien de beure. I és clar, ens vam afegir, i encara em fan mal els rinyons de tan Paquitochocolatero, ué!, que ben bé no sóna igual entre sostres de pissara i carrers de pedra que a les massives línies de quarentons de Benidorm.