dissabte, de setembre 09, 2006

Beijing News

A punt d'un incident diplomàtic. I és que no se m'ha ocurregut altra cosa que tocar, molt lleugerament, el braç d'una cambrera. Ella passava pel nostre costat i li volia demanar que afegis aigua calenta a la tetera i, en el gest, he tocat amb la mà esquerra el tou del seu braç esquerra. ¡Craso error! Després de passar-se la mà pel braç, per netajar la pol·lució, suposo, ha decidit ignorar la meva existència. En fi, no hi ha hagut més incidents, tot i que els meus companys de taula opinaven que ara m'hi havia de casar; a mi m'ha semblat una mica desproporcionat.

A banda d'això, comentar-vos (no sé si ja ho havia fet) que esteu tot més que convidats a venir a visitar, a mi i a la Xina (per aquest ordre). Si veniu a poc a poc, a l'habitació hi ha lloc (jo crec que tres hi cabem). I si no, ja ens mudarem tots a algun hostal que conec, que costa 2'5euros/nit i està molt ben situat i molt net. La majoria de matins tinc classe, però com a tard a les 3 ja estic, i prometo serveis de guia turístic experiementat, experiències gastronòmiques inolvidables, compres a tutiplen, molts temples, jardins, llacs i muralles, i molt més...
Fins aviat!!

Vista de l'Hotel Ortells a Beijing, a terra hi ha lloc per a un matalàs.

5 comentaris:

la mirada ha dit...

El teu hotel està bé Xavi però nosaltres necessitem luxe, molt luxe. La veritat es que tenim previst anar-hi, però l’octubre vinent. Ens deia en Soler que si compres el bitllet a 6 mesos vista és extremadament barat i, es clar, ara per ara tenim una de curro amb el docu que no sabem ni qui som. Per cert, en breu tindrem una web “mu profesioná” on explicarem el projecte amb pels i senyals i l’innovador mètode de producció que ens he mig inventat per tirar-ho tot endavant. Seguim buscant finançament així que si coneixes a algú...

la mirada ha dit...

Un alte fascicle de "Haz tu propio Blog":
Al "sidebar" et falta posar un (li) d'inici per l'enllaç FORUMISFORUM i un (/li) al final. Així aconseguiràs el salt de línia. Salut!

Anònim ha dit...

gràcies maco, però em sembla que encara ho embolico més...ja m'explicàs com va el docu.

la mirada ha dit...

Vinga Xavi, algú com tú que estudia xinès i coneix en Li, en Bruce Lee, el "li" i el "l'hi"...
Només és posar, a la línea de la sidebar on tens el Forumisforum, el mateix "li" i "/li" (entre <>) d'inici i final que tens a les altres línies. Ànim amb l'HTML! Però millor fes una còpia de seguretat en un document .txt del codi html (plantilla) de Blogger. Porsyaca.

Anònim ha dit...

Joder, quin dormitori de lujo! Cuando yo estudiaba los dormitorios consistían en una vieja caja de zapatos llena de polvo. Sigh...